vrijdag 24 maart 2017

Stampin with Liz Design: Project Life

Met dit heerlijke lenteweer voel je de zomervakantie al weer helemaal! Wij hebben al weer geboekt afgelopen maand, aftellen dus maar! Ik heb vandaag een aantal foto's van denk ik 2 jaar terug al weer, Laggo Maggiore, heerlijk!


Een fotoalbum maken kan natuurlijk digitaal, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de foto's daar altijd minder van vind. Ik heb liever gewoonweg de ouderwetse glanzende foto's in mijn hand. Alleen om daar een album mee te maken is best een heel karwei. En toen kwam Project Life, haha, op een heerlijke manier, met al het gemak, je foto's in insteekhoezen steken en met behulp van de Project Life kaartjes, vul je het album heel makkelijk en met sfeer aan! Ik geniet er van!


Op de kaartjes die je in de insteekhoezen plaats, kun je natuurlijk stempelen, maar ook heerlijk je verhaal kwijt. Een heerlijke manier om al je herinneringen zo vast te kunnen leggen!


Natuurlijk zijn er naast de insteekhoezen en Project Life kaartjes, ook prachtige albums te krijgen bij Stampin' Up! Heb jij interesse om met Project Life te beginnen? Laat het mij dan weten! Natuurlijk kun je de producten bestellen, maar ook met vragen over het hoe kun je bij mij terecht, ik help je graag een eind op weg!


Veel creatieve groetjes,



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten