woensdag 10 mei 2017

Nieuwe catalogus en actie bij Stampin with Liz Design!

De nieuwe Stampin' Up catalogus is binnen! Wanneer je het afgelopen jaar iets bij mij besteld hebt, is deze al naar je onderweg! Natuurlijk vol met prachtige, nieuwe producten, die besteld kunnen worden vanaf 1 juni!


Wil jij ook graag een nieuwe catalogus ontvangen? Laat het mij dan weten! Ben je nog geen klant bij Stampin with Liz Design? Ik zend de catalogus tegen verzendkosten naar je toe!

Om de lancering van de nieuwe catalogus met jullie te vieren, gaat er een leuke actie bij Stampin with Liz Design van start!
Bestel jij op 1 juni met mij mee in een verzamelbestelling, dan ontvang je maar liefst 10% korting op deze bestelling! Je bestelling wordt dan op mijn adres bezorgd en kun je op komen halen, of wanneer je binnen 25 km van Albergen woont, kom ik deze gratis bij je bezorgen!
Laat mij voor 30 mei weten wat je wilt bestellen, je betaling dient uiterlijk 31 mei binnen te zijn.


Natuurlijk wanneer je demonstratrice bent, zitten daar voordelen aan. Zo mochten wij al een pre order plaatsen met een aantal nieuwe producten!  De nieuwe In Colors zijn prachtig! Natuurlijk hebben wij ook al de kans gehad om de nieuwe catalogus van binnen en buiten te bestuderen en ik kan je vertellen, afwachten tot 1 juni gaat moeilijk worden met al het nieuws!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten