donderdag 18 mei 2017

Stampin with Liz Design: Cake Card!

Vandaag heb ik de hele dag het rijk alleen, de kinderen zijn op schoolreisje, Jos komt morgen pas terug van een werktrip. Dus heerlijk makkelijk eten voor mij alleen en lekker de tijd om te knutselen. Ik kom de dag wel door! Hopelijk hebben de meiden er wel mooier weer bij dan het hier is, met een bus of 8 is de hele school vandaag op pad gegaan naar een buiten speelpark.

Today I have the whole day for myself, the kids are on a school trip and Jos is on a business trip till tomorrow. So something easy to cook and having a lot of time to be creative, I'll live through my day! Hopefully the kids have better weather where they are than we have here. The whole school got on a bus of 8 this morning to a outdoor playing park.


Dus vandaag zelfs een tweede kaart! Voor de challenge die loopt bij Global Design Project deze week. Het thema van de challenge is Cooking, Baking & Making.

So another card on my blog today! This one is for the challenge at Global Design Project. This weeks theme is Cooking, Baking & Making over there.


Het kaartje is gebasseerd op een prachtige kaart die ik een tijdje geleden heb gezien bij Nichol Spohr. Ik vond haar kaart zo mooi van kleur dat ik er bij de cupcakes gelijk aan moest denken en van haar voorbeeld ben uitgegaan!

My card is based on a stunning card I saw a while ago at  Nichol Spohr. Loved the colors on her card, seeing the cupcakes reminded me of her card and I used her card as my example for this one.


Al met al een leuke, vrolijke kaart! De kleuren springen er echt uit, al weet ik niet of deze bij het voorbeeld in de buurt komt, die was toch echt wel heel mooi!

All together a fun, bright card! The colors really pop, but I don't think this card is as cute as the example, that one was really gorgeous!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!



Product List

2 opmerkingen:

  1. Wonderful pink cupcakes, Liz. A perfect project for this weeks GDP Theme Challenge. Thankyou for playing along to this weeks Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen