maandag 12 februari 2018

Stampin with Liz Design: Magical Day Card!

Afgelopen weekeind heb ik heerlijk met water en inkt gespeeld, perfect is het nog niet helemaal, maar oefening baart natuurlijk kunst! Heerlijk om te doen is het zeker, voor mij werkt het heel ontspannend.

I had some time this weekend to play a bit around with water and ink. I haven't perfected my skills completely yet, but practice makes perfect! It's so fun to do, for me it's very relaxing!



De basis van deze kaart is van Whisper White Cardstock met voorop een strook Watercolor Paper. Ik heb een lucht gecreëerd met wolkjes en de leuke sterren die je in de Magical Day stempelset aantreft. Onderop een weg naar het kasteel en gras. Zo simpel, maar erg leuk!

The base of this card is made from Whisper White Cardstock with a piece of Watercolor Paper up front. I created a sky with clouds and the fun stars that you can find in the Magical Day stamp set. At the bottom a road to the castle and grass. So simple, but so much fun!


Het kasteel, de ridder en de draak heb ik uit het prachtige Myths & Magics Specialty Design Paper geknipt. Geweldig leuk zijn ze!

I fussy cut the castle, the knight and dragon from the gorgeous Myths & Magics Specialty Design Paper. They are just amazing!


De tekst"You are one of a kind" komt uit de stempelset en heb ik boven in gestempeld. Ik heb weer een hoop plezier gehad met het creëren van deze kaart. Wat mij betreft mogen er wel meer diertjes en leuke figuurtjes in de catalogus komen, ik houd er wel van!

The text You are one of a kind" is from the set. I stamped it on the top of my card. I had a lot of fun creating this card. If it was up to me there would me more fun critters and figurs in the catalog, I like it!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!




Product List

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan zo, Linda. Mooi achtergrondje en uiteindelijk een super gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen