zondag 18 februari 2018

Stampin with Liz Design: We Must Celebrate Card!

Vandaag deel ik graag een leuke kaart met jullie met de schattige diertjes uit de We Must Celebrate stempelset! Ik kan er wel naar blijven kijken naar deze leuke kereltjes! Je vind deze geweldige set in de voorjaarscatalogus voor slechts € 24 (clear rubber versie).

Today I'd like to share a fun card with you all with the cute little animals from the We Must Celebrate stamp set! I can just keep looking at these fun guys! You can find this set in the Spring/Summer catalog for just € 24 (clear rubber version).



De basis van mijn kaart is van Whisper White Cardstock. Deze heb ik met de Stampin' Sponges en inkt gekleurd. Heerlijk om te doen, ik ben nog een beetje met de spons techniek aan het experimenteren. Belangrijk om een mooi effen resultaat te krijgen zonder strepen, is om je spons nadat je deze voorzien hebt van inkt, eerst af te vegen op een ander papiertje, zodat de overtollige inkt niet zorgt voor strepen op je achtergrond.

The base of this card is just from Whisper White Cardstock. I coloured it with the Stampin' Sponges and ink. It's so fun to do, I'm still experimenting with this technique. Important to get a great result is to make sure you rub your sponge on a different paper before you start on your background to loose the extra ink first so it doesn't create smooches on your background.


Ik heb de diertjes gestempeld en uitgeknipt en met dimensionals verhoogd. Ze zijn ingekleurd met de Stampin' Blends Markers. De eikeltjes en paddenstoelen komen ook uit de set, net als de tekst en de confetti. Die laatste twee heb ik met Versamark inkt en White embossingpoeder gestempeld.

I've stamped en fussy cutted the animals and put dimensionals under them. I've colored them with the Stampin' Blends Markers. The acorns and mushrooms are in the set as well as the text and confetti. The last two I stamped with Versamark ink and White Embossingpowder. 


Wil jij de set bestellen? Of wellicht de Markers? Tot 31 maart as is het extra leuk om te bestellen bij Stampin' Up! Wanneer je in deze Sale-A-Bration periode besteld, mag je namelijk voor iedere € 60 of € 120 die je aan producten besteed, een gratis product uit de Sale-A-Bration catalogus kiezen! De markers zijn een flinke investering, ik weet het, maar ze zijn het zeker waard! Ik ben er erg gek mee, ze kleuren geweldig!


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!












Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. Echt een super mooie kaart, Linda.
    Ik moet ook eens meer gaan oefenen op die achtergrondjes. Ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen